Sommarlov/arbetslös


Vad fort det har gått, men vilket härligt år, lyx att få ägna all sin tid till egen utveckling... även om jag hade önskat att få ut mer än jag fick av det här året. Så inför nästa år ska jag försöka planera så jag kan krama allt ur det året med ett tydligt mål, konsthögskola.

Kommer behöva ett år för att ta farväl av Östersund åxå om det blir flytt, igen... Typisk att jag trivs så bra just nu, de andra gångerna har jag ju varit döless och bara längtat bort. Men jag tror trivseln följer med mig, det kanske är just de att jag för en gångs skull verkligen trivs med mig själv och vad jag sysselsätter mig med.

Vi får väll se vad som lurar bakom nästa hörn för mig;)

Öp skrev många fina ord om mig iallafall från utställningen, kul, jag kanske kan endå;P












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0